Orbitvu Care
Wierzymy w budowanie silnych, długofalowych relacji z naszymi klientami. Jesteśmy nie tylko po to, by pomóc dopasować i skonfigurować sprzęt, ale przede wszystkim aby pokazać jak w pełni wykorzystać potencjał rozwiązań Orbitvu.
Dowiedz się, jak wspieramy
naszych klientów
Dowiedz się, jak wspieramy
naszych klientów
Zyskaj znacznie więcej niż urządzenie
Zyskaj znacznie więcej niż urządzenie
Zakup urządzenia to dopiero początek.
Po zakupie otrzymujesz narzędzia, dedykowane szkolenie i wsparcie posprzedażowe - osobę, która pomoże Ci w razie jakichkolwiek pytań lub problemów. Ponadto dostępna jest dedykowana witryna pomocy technicznej, która zapewnia dostęp online do podręczników, przewodników, samouczków wideo i Q&A.
Produkty objęte są roczną gwarancją, z możliwością jej przedłużenia do 3 lat. Ponadto gwarantujemy dostępność części zamiennych przez min. 5 lat od sprzedaży ostatniego produktu.
Produkty Orbitvu zmieniają się wraz z Twoją firmą
Produkty Orbitvu zmieniają się wraz z Twoją firmą
Naszym najsilniejszym ogniwem jest solidne oprogramowanie. Opracowane przez zespół ekspertów i oparte na wieloletnim doświadczeniu, dzięki czemu dostosowuje się do różnorodnych potrzeb biznesowych.
Naszym celem jest wydawanie co roku trzech, głównych aktualizacji oprogramowania. Każda z nich przynosi nowe funkcje i sprawia, że Twój produkt Orbitvu nieustannie się rozwija.
Budujemy silne partnerstwa
Budujemy silne partnerstwa
Dla nas najważniejszy jest Klient. Niezależnie od tego, czy jest to dopiero początek naszej współpracy, czy pracujemy razem od lat - nasze zespoły Customer Success są zawsze gotowe, aby nieść wsparcie.
Czy chciałbyś się z nimi skontaktować?
Zapewniamy naszym klientom stałe wsparcie techniczne
Zapewniamy naszym klientom stałe wsparcie techniczne
Platforma wsparcia technicznego Orbitvu umożliwia naszym klientom łatwe zarządzanie, publikowanie i udostępnianie treści. Jeśli wystąpi jakikolwiek problem, można go szybko rozwiązać zdalnie.